Комісія ТЕБ і НС Дворічанської РДА
Суббота, 18.05.2024, 20:56
» Меню сайта
» Категории раздела
статті [2]
рішення [0]
розпорядження [0]
оповіщення [0]
ПЛАНУВАННЯ ЦЗ (ЦО) на 2011 [0]
Накази ЦО [0]
планування ЦЗ(ЦО) на 2013 рік [2]
план КТЕБ за 2013 [1]
протоколи КТЕБ і НС,2013 [9]
» Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » протоколи КТЕБ і НС,2013

КТЕБ_5

КОМІСІЯ

З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ
БЕЗПЕКИ

І  НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

  Дворічанської 
районної державної адміністрації

http://ktebstets.at.ua/

Протокол № 5 

    " 25 ” квітня  2013 р.                                                                                             смт.Дворічна 



Головував :    - перший  заступник голови районної державної адміністрації,

                                                               голова районної комісії з питань ТЕБ і НС  Міщенчук С.В.

Присутні :

-члени комісії: заступник голови районної комісії з питань ТЕБ і НС, начальник районного сектору ГТУ
ДСНС України у Харківській області Круговий В.В., інспектор районного сектору ГТУ ДСНС України у
Харківській області Тян О.І., начальник фінансового управління районної державної адміністрації Татаренко В.М., начальник РЕМ Рибалко Л.М, начальник філії „Дворічанський  райавтодор Олійник
В.В., начальник Куп’янського міжрайонного управління головного управління Держсанепідслужби в Харківській області,
головний державний санітарний лікар Куп’янського і Дворчанського району Грінаковська Ю.Л., головний лікар комунального закладу охорони здоров’я „Дворічанська центральна районна лікарня” Черкасов С.П., лісничий Дворічанського лісництва Скоропльот М.М., начальник цеху телекомунікаційних послуг № 23  Харківської дирекції ПАТ „Укртелеком” Міхарєв В.М., начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації Куштим Г.В.,  начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної державної адміністрації Стеценко С.В. (секретар комісії).

-запрошені:   начальник відділу освіти Коваль Н.І., представник Дворічанської дільниці Куп’янської філії ВАТ «Харківгаз» Корсун В.В.

Порядок денний:

I.    Про утилізацію  ртутьвмісних  ламп та приборів на території Дворічанського району.

Інформують:  начальник Куп’янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби України Грінаковська Ю.Л.,  інспектор районного сектору ГТУ ДСНС України у Харківській області Тян О.І.

I I. Про недопущення виникнення та поширення гострих кишкових інфекцій в пришкільних таборах  відпочинку  на території Дворічанського  району.

Інформують:  начальник Куп’янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби України Грінаковська Ю.Л.,  начальник відділу освіти РДА Коваль Н.І.

III. Про стан утримання та експлуатації  димових  та  вентиляційних  каналів  у багатоповерхових  житлових  будинках.

Інформуює: представник Дворічанської дільниці Куп’янської філії ВАТ «Харківгаз» Корсун В.В.

IVПро хід виконання постанови  КМУ  № 308 від 29 березня 2001 року  "Про створення і використання  матеріальних  резервів".

Інформуює: начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної державної адміністрації Стеценко С.В.

I.   Про утилізацію  ртутьвмісних  ламп та приборів на території Дворічанського району.

Слухали: - начальника Куп’янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби України Грінаковську Ю.Л. з інформацією про те, що під час здійснення санітарно-епідеміологічного нагляду за об'єктами поводження з відходами Куп'янське міжрайонне Управління Головного Держсанепідслужби у Харківській області керується наступними нормативно-правовими документами:

-Закон України від 05.03.1998 p. N 187/98-ВР «Про відходи»;

- Порядок розробки, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів, затверджений Постановою КМУ від 03.08.1998 p. N 1218;

- Державний класифікатор України. Класифікатор відходів ДК 005-96, затверджений наказом Держстандарту України від 29.02.1996 p. N 89.

Люмінесцентні лампи, енергозберігаючі лампи та прилади які містять ртуть законодавчо віднесені до небезпечних відходів (Постанова КМУ від 13.07.2000 № 1120 "Про затвердження Положення з контролю за перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізації та Жовтого та Зеленого переліків відходів"). Згідно з Класифікатором відходів ДК 005-96 лампи люмінесцентні та відходи, що містять ртуть, інші зіпсовані або відпрацьовані (код 7710.3.1.26), віднесені до категорії відходів, які сортують і збирають окремо. Більше того, відповідно до вимог ДСанПіН 2.2.7.029-99 «Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров'я населення» відпрацьовані лампи та прилади які містять ртуть можуть тимчасово зберігатися на території підприємства в залізному герметичному контейнері, який, у свою чергу, повинен знаходиться у спеціально відведеному місці, з твердим покриттям і обмеженим доступом. Законом України «Про відходи» встановлено обов'язок юридичної особи-власника відходів, виявляти і вести первинний облік відходів та операцій з ними.  

            Таким чином, в обов'язковому порядку, на підприємстві ведеться журнал обліку відпрацьованих ламп. Обираючи спосіб утилізації відпрацьованих люмінесцентних, енергозберігаючих ламп та приладів з вмістом ртуті, який відповідав би чинному законодавству, підприємству, яке не має статусу суб'єкта у сфері поводження з небезпечними відходами, слід керуватися відповідними нормами Закону України «Про відходи». Отже, для того щоб регулярно позбавлятися від такого виду небезпечного відходу, як відпрацьовані або зіпсовані лампи люмінесцентні, енергозберігаючі та прилади з вмістом ртуті, підприємство повинно укласти договір на їх утилізацію з одним із спеціалізованих підприємств (маються на увазі такі, які мають ліцензію у сфері поводження з небезпечними відходами, відповідну атестацію, ряд дозволів, отриманих на місцевому рівні та ін.) Власники відходів, для яких платежі за розміщення відходів усіх класів небезпеки не перевищують 10 грн. на рік, а також власники побутових відходів, що уклали договори на розміщення відходів з підприємствами комунального господарства, та власники відходів, які отримали ліцензію на збирання і заготівлю окремих видів відходів як вторсировини, звільняються від одержання лімітів на утворення та розміщення відходів.

- інспектора районного сектору ГТУ ДСНС України у Харківській області Тяна О.І. з інформацією про те, що на території району розташовано багато об’єктів, в яких освітлення здійснюється за допомогою ртутьвмісних  ламп. Але на сьогодні є проблема їх збору, вивозу та подальшої утилізації.

Відповідно до ДСанПіН 2.2.7.029-99 «Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров'я населення», відпрацьовані ртутні лампи це відхід І класу небезпеки. Їх треба здавати в спеціалізовані організації, що мають на це ліцензію. Відходи I класу
небезпеки зберігають у герметичній тарі, а потім доставляють для тимчасового зберігання на промисловий майданчик (цех, ділянка, склад) і залишають для подальшого перевезення на об'єкти утилізації, місця знешкодження або захоронення.

Розглядаючи дане питання вважаю за необхідне визначити та створити місця тимчасового зберігання ртутьвмісних ламп, через ЗМІ, селищну та сільські ради довести до організацій, підприємств та населення адресу куди необхідно здавати вказані лампи та укласти угоду з відповідною організацією на
вивіз та утилізацію таких ламп.

Заслухавши доповіді начальника Куп’янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби України Грінаковської Ю.Л. та інспектора районного сектору ГТУ ДСНС України у Харківській області Тяна О.І.,   комісія вирішила:

1. Куп’янському  міжрайонному управлінню ГУ Держсанепідслужби України (Грінаковська Ю.Л):

1.1  надати голові районної комісії з питань ТЕБ і НС через відділ з питань НС та ЦЗН районної державної адміністрації пропозиції щодо визначення місця тимчасового зберігання ртутьвмісних ламп.

Термін виконання: до 2 вересня 2013 року;

1.2  інформувати через районну газету «Дворічанський край» населення та керівників організацій, підприємств та установ району про правила утилізації ртутьвмісних ламп та небезпеку їх знищення разом з побутовими відходами.

Термін виконання: до 1 липня 2013 року;

2.   Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної державної адміністрації (Стеценко С.В.) підготувати запит до департаменту цивільного захисту обласної державної адміністрації щодо шляхів вирішення питання утилізації ртутьвмісних ламп та приборів.

Термін виконання: до 1 липня 2013 року;

            3. Районному сектору ГТУ ДСНС України у Харківській області (Круговий В.В.) надати голові районної комісії з питань ТЕБ і НС через відділ з питань НС та ЦЗН районної державної адміністрації пропозиції щодо визначення місця тимчасового зберігання ртутьвмісних ламп.

Термін виконання: до 2 вересня 2013 року;

            4. Комунальному підприємству «Дворічна» (Стоянов Д.М.) розглянути можливість створення місця тимчасового зберігання ртутьвмісних ламп на підприємстві.

Термін виконання: до 2 вересня 2013 року;

            5.  Повернутися до розгляду даного питання як контрольного  на черговому засіданні районної комісії з питань ТЕБ і НС в жовтні цього року.

Термін виконання: 17 жовтня 2013 року;

II.  Про недопущення виникнення та поширення гострих кишкових інфекцій  в пришкільних таборах  відпочинку  на території Дворічанського  району.

Слухали:  - начальника Куп’янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби України Грінаковську Ю.Л. з інформацією про те, що в Дворічанському районі епідемічна ситуація з гострих кишкових інфекцій станом на 20.04.2013 року не перевищує контрольні показники.

За результатами моніторингу рівня інфекційної захворюваності за З місяці поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року відмічається зниженність захворювань на ГКІ (не зареєстровано випадків сальмонельозу(в 2012 році - 2 випадки).

На базі Дворічанської ЦРЛ підготовлений шпиталь, провізорне відділення неврологічне відділення), та ізолятор в терапевтичному відділенні на поодинокі випадки захворювання холерою. Створений необхідний запас медикаментів і сольових розчинів для лікування цих хворих. Проведено навчання і практичне тренувальне заняття з медичним персоналом ЦРЛ з правил роботи в умовах появлення карантинних інфекцій.

На масові випадки захворювання складена угода на госпіталізацію з Куп'янською ЦРЛ.

Разом з тим, в цій роботі наявні недоліки, а саме - діти не обстежуються на сальмонельоз при лікуванні в дитячому відділенні КЗОЗ «Дворічанська ЦРЛ», що не дає змоги для проведення цілеспрямованих протиепідемічних заходів та епідемічного моніторингу. В районі відсутня молочна кухня для харчування дітей до року. З метою профілактики холери, кишкових інфекцій та харчових отруєнь в районі розроблений та затверджений комплексний план основних організаційних заходів, від чіткого і неухильного виконання якого залежить епідемічне благополуччя району. Звертаємо увагу на те, що в районі відсутнє інфекційне відділення, лікар-інфекціоніст працює лише на 0,10 ставки, все це призводить до низького рівня діагностики, етіологічній розшифровці захворювань, несвоєчасному та в не повному обсязі обстеженню хворих.

Занепокоєння викликає питна вода дитячих навчальних закладів. До початку нового 2012-2013 навчального року Дворічанською райСЕС проведено відбір зразків питної води в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах району на відповідність Державним санітарним нормам і правилам «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), а саме: для лабораторного дослідження за мікробіологічними та санітарно-хімічними показниками безпечності та якості питної води.

За результатами лабораторних досліджень в загальноосвітніх навчальних закладах встановлено: з 15 зразків питної води, відібраних в загальноосвітніх навчальних закладах за мікробіологічними показниками виявлено відхилення в 5 зразках - перевищення колі-інексу (кількість кишкової палички в 1 літрі води): Тавільжанська ЗШ І-ІІІ ст. при нормі менше 3, показник становить 4 - сільський водогін с. Тавільжанка; Дворічанський ліцей ,показник становить 4 ,комунальний водогін; Пристанційна ЗШ ,при нормі менше 9 , показник становить 23 локальна свердловина; Топільська ЗШ , при нормі менше 9,показник становить 23, локальна свердловина; П-Іванівська ЗШ, при нормі менше 9,показник становить 23, локальна свердловина.

З настанням літнього оздоровчого періоду в Дворічанському районі планується функціонування 16 пришкільних таборів відпочинку, планується оздоровлення 750 дітей, з метою недопущення виникнення
та поширення кишкових інфекцій в дитячих оздоровчих закладах, спеціалістами Куп’янського міжрайонного управління до початку роботи пришкільних таборів будуть відібрані зразки води питної за санітарно-хімічними та бактеріологічними показниками, постачальникам харчових продуктів до дитячих закладів посилити коїітроль при постачанні надходження харчових продуктів: не допускати надходження без супровідної документації, суворо дотримуватися термінів реалізації температурного режиму при транспортуванні харчових продуктів, не допускати надходження продукції сумнівної якості, своєчасно здійснювати дезінфекцію автотранспорту. Медичне обслуговування в 10-ти пришкільних таборах відпочинку здійснюють штатні медичні працівники шкіл, на базі яких функціонують табори відпочинку, в 6-ти таборах (де відсутні штатні медпрацівники шкіл) медичні працівники дільничних лікувально-профілактичних закладів (ФП, ФАП, АЗПСМ).   

 -  начальника відділу освіти районної державної адміністрації  Коваль Н.І. з інформацію про те, що під час функціонування пришкільних таборів відпочинку привертається особлива увага щодо організації харчування учнів та дітей в закладах освіти.

Процес організації харчування в пришкільних таборах буде проводиться відповідно: Конституції України, Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», постановам Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 03.11.97 № 1200 «Про порядок та норми надання послуг з харчування учнів у професійно-технічних училищах та середніх начальних закладів, операції з надання яких звільняються від оподаткування на дану вартість», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей та відповідно Порядку затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України 01.06.2005 № 242/329.

Організація харчування дітей в пришкільних таборах відпочинку буде складатися з: відпрацювання режиму і графіка харчування дітей; визначення постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини; приймання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; складання меню-розкладу; виготовлення готових страв і буфетної продукції; надання дітям готових страв і буфетної продукції; ведення обліку дітей, які будуть отримувати безоплатне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків; контролю за харчуванням; інформуванням батьків про організацію харчування дітей у закладах.

Відповідальність за організацію харчування дітей у таборах відпочинку, за матеріально-технічний стан харчоблоків (їдальні, буфету), додержання вимог санітарного законодавства покладатимиться на
керівників цих закладів, що забезпечують харчування дітей.

Харчування дітей буде здійснюється відповідно до норм харчування затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 додаток 6 (з денним перебуванням, профільні) «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». Відповідальними за виконання норм харчування будуть також керівники закладів.

Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладатимиться на керівників закладів відповідно до Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини».

Продукти харчування та продовольчої сировини будуть надходити до закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи, Ф-2 та інші).

Бракераж сирої продукції буде здійснюється комірником, або кухарем із залученням медичного працівника
закладу. В ньому буде вказується дата надходження даного продукту, кількість, перелік супроводжуючих документів, термін реалізації, кількість реалізованого продукту, залишок.

Постачальники разом із керівниками закладів склали графіки і маршрути постачання продуктів харчування затверджені начальником відділу освіти та узгоджені з Начальником Куп'янського міжрайонного управління держсанепідслужби, керівники закладів попереджені що ні в коєму випадку неможна продукти доставляти до закладів пішком, або сумках, або не паспортизованим автотранспортом та особам які не пройшли медичні обстеження.

Наказом керівника закладу буде призначається особа відповідальна за організацію харчування дітей.

Всі заклади забезпечені гарячою та холодною протічною водою, каналізація в робочому стані, харчоблоки забезпечені в достатній кількості столовим та кухонним посудом, розроблюючим інвентарем та розділовими столами із спеціальним покриттям, проведене маркування посуду та інвентарю.

Миючи та дезінфікуючи засоби, ганчірки в достатній кількості, прибиральний інвентар в
наявності застосовуватимуться за призначенням. Відповідними правилами, інструкціями працівники закладів будуть забезпечені, які зберігатимуться на робочих місцях.

Медичне обслуговування та контроль будуть здійснювати мед працівники за штатом, або медичні працівники ФАПів за місцем розташування закладів.

Заслухавши доповіді начальника Куп’янського міжрайонного управління ГУ Держсанепідслужби України Грінаковської Ю.Л. та начальника відділу освіти районної державної адміністрації  Коваль Н.І., комісія вирішила:

            1. відділу освіти районної державної адміністрації  (Коваль Н.І.):

1.2  забезпечити дотримання вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму в пришкільних таборах  відпочинку  на території Дворічанського  району.

Термін виконання:  постійно;

            1.3 вирішити питання щодо достатнього забезпечення холодильного обладнання в пришкільних таборах  відпочинку  на території Дворічанського  району

Термін виконання:  до 1 червня 2013 року;

            1.4 заборонити приймання харчових продуктів та продовольчої сировини в дитячі заклади при відсутності на них документів, що підтверджують їх якість та безпеку.

Термін виконання:  постійно;

1.5 забезпечити пришкільні табори  відпочинку  достатньою кількістю мийних та дезінфікуючих засобів

Термін виконання:  до 1 червня 2013 року;

            1.6 працівникам харчоблоку та медичним працівникам, які обслуговують пришкільні табори  відпочинку  пройти позачергове санітарно-гігієнічне навчання в Куп'янській філії ДУ «Харківський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України» із здачею заліків з санітарного мінімуму.

Термін виконання:  до 1 червня 2013 року;         

1.7 забезпечити укладання  угод на проведення дезінфекційних заходів в пришкільні табори  відпочинку.

Термін виконання:  до 1 червня 2013 року;

2. міжрайонному управлінню ГУ Держсанепідслужби України (Грінаковська Ю.Л.)  забезпечити контроль за  дотриманням  вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму в пришкільних таборах  відпочинку  на території Дворічанського  району.

Термін виконання:  постійно;

3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної державної адміністрації Шахова О.Г.

III.  Про стан утримання та експлуатації  димових  та  вентиляційних  каналів  у багатоповерхових  житлових  будинках.

Слухали:  - представника Дворічанської дільниці Куп’янської філії ВАТ «Харківгаз» Корсуна В.В. про те, що в зв'язку з випадками отруєння людей чадним газом в різних областях України та з метою попередження в подальшому виникнення можливих нещасних випадків, пов'язаних з використанням природного газу в
побуті, слід звернути увагу та прийняти міри по усуненню порушень щодо димових та вентиляційних каналів, які мають свої  вимоги в конструкції та використанні.

Виготовляють димоходи з цегли, азбестоцементних та металевих труб. Також є обов'язковою періодичність перевірки та при необхідності прочищення та ремонт ДВК. 1 раз на рік перевіряються ДВК виготовлені з металевих труб, товщиною не менше 3-х мм, та 1 раз в 6 місяців ДВК які виконані з комбінованих матеріалів, тобто цегляні і азбестоцементні, цегляні і керамічні.

При періодичній перевірці перевіряється:

- відповідність їх будови і застосованих матеріалів до нормативних документів;

- прохідність каналів (наявність нормальної тяги) герметичність і відокремленістьнаявність і справність протипожежних переділок від горючих конструкцій;

-справність і правильність розташування оголовка відносно даху і розміщення поблизу споруд і дерев з урахуванням зони вітрового підпору (зоною вітрового підпору вважається простір нижче лінії, проведеної під кутом 45° до горизонту від найбільш високих точок поблизу розташованих споруд і дерев);

Площа перетину димоходу не повинна бути меншою за площу газовідвідного патрубка газового приладу. При виконанні димоходу від газового ємкісного або проточного водонагрівача слід враховувати і потужність агрегату. Прохідний перетин димоходу повинен бути оптимальним для забезпечення повного відводу та мінімального охолодження продуктів згоряння. Для цього димохід повинен мати не більше 3-х поворотів та бути утепленим зовні, щоб запобігти виникненню конденсату та обмерзанню оголовків в зимовий період використання.

Вентиляційні канали також мають свої властивості в використанні. Виконують їх в верхній частині приміщенні та діаметром, зазначеним в проектній документації. Зовні ВК виводять вище зони вітрового підпору, а при розташуванні поряд з димоходами, мати висоту рівну останнім.

Газове обладнання з негерметичними або з ДВК в аварійному стані підлягають негайному відключенню від систем газопостачання до повного ремонту.

Заслухавши доповідь представника Дворічанської дільниці Куп’янської філії ВАТ «Харківгаз» Корсуна В.В., враховуючи доповнення та зауваження голови районної комісії з питань ТЕБ і НС  Міщенчука С.В., комісія вирішила:

1. Дворічанській дільниці Куп’янської філії ВАТ «Харківгаз» (Павліченко А.В.) інформувати через районну газету «Дворічанський край» населення та керівників організацій, підприємств та установ району звернути увагу на стан димових вентиляційних каналів та їх перевірку спеціалізованими організаціями.

Термін виконання: до 1 червня 2013 року;

            2. відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації (Куштим Г.В.) організувати повну перевірку стану димових вентиляційних каналів в багатоповерхових будинках на території району. Газове обладнання з димовими вентиляційними каналами в аварійному стані негайно відключити від систем газопостачання.

Термін виконання: до 1 червня 2013 року;

            3.  контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови районної державної адміністрації Шахова О.Г.

IVПро хід виконання постанови  КМУ  № 308 від 29 березня 2001 року  "Про створення і використання  матеріальних  резервів"

Слухали:  - начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної державної адміністрації Стеценка С.В. з інформацією про стан накопичення та використання місцевого матеріального резерву (ММР), про виконання вимог розпорядження голови обласної державної адміністрації від 30.08.2001 року №581 "Про забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2001 року № 308" щодо розроблення та затвердження районних програм створення місцевих матеріальних резервів.

В Дворічанському районі розроблена відділом з питань НС та ЦЗН райдержадміністрації "Програма створення та поповнення місцевого матеріального резерву для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру  в Дворічанському районі на 2013-2015 роки», яка затверджена рішенням 24 сесії 6 скликання Дворічанської районної ради (рішення №341-VI від 18 квітня 2013 року). Виконання Програми здійснюватиметься шляхом придбання матеріалів та засобів, відповідно до «Пропозицій щодо поповнення місцевого матеріального резерву в 2013-2015 роках», для здійснення запобіжних заходів та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в Дворічанському районі.

Заслухавши доповідь начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної державної адміністрації Стеценка С.В., враховуючи доповнення начальника районного сектору ГТУ ДСНС України у Харківській області Кругового В.В. та зауваження голови районної комісії з питань ТЕБ і НС  Міщенчука С.В., комісія вирішила:

1.  Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення районної державної адміністрації (Стеценко С.В.) забезпечити поповнення ММР в межах виконання  районної програми створення та поповнення місцевого матеріального резерву на 2013-2015 роки.

Термін виконання: протягом 2013 року;

            2.  районному сектору ГТУ ДСНС України у Харківській області (Круговий В.В.) вимагати від керівників об’єктів підвищеної небезпеки в Дворічанському районі поновлення номенклатури об’єктового матеріального резерву та поповнення об’єктового матеріального резерву.           

Термін виконання: до 1 листопада 2013 року;

3. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

Голова районної комісії ТЕБ і НС                                               С.В. Міщенчук 


Секретар комісії                                                                            С.В. Стеценко



 

Категория: протоколи КТЕБ і НС,2013 | Добавил: Stets (09.09.2013)
Просмотров: 827 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
» Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz